Sushi a lá Johanna!

Hello på er alla :D
Idag har jag varit med Johanna och vi har samlat pantburkar från dem som bor i min gård.
Vi tjänade ihop 128 spänn typ, inte illa alltså. Sedan fick jag 150 kronor för att jag hjälpte mormor att bära ned saker i källaren. Så lättförtjänta pengar verkar inte vara så svårt att få tag på 8)


Sedan så gick vi till Täbban och åt sushi! Hon åt sin mellansushi, plus typ halva min.. Ja jag har en liten magsäck :( Vilket inte är så jättepraktiskt.


Sedan köpte vi vanilla coke och färgade håret på henne. Jag spelade också Robot unicorn attack, jävla bögspel, bokstavligen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaha okej, du går runt och pantar burkar på dagarna, men kommer inte till skolan? :c

2010-03-11 @ 22:04:50
URL: http://mydancingdays.blogg.se/
Postat av: Ellöööön

Fysatan så söta ni är ni två <<:



pengar, (Y)

2010-03-11 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0